Min älskade kusin.

 
Jag vet att jag har gjort ett sådant inlägg förut men jag måste göra ett till.
 
jag har ju en kusin som heter Michaela & jag älskar henne något otroligt, hon finns alltid där för mig fast jag kan var helt dum i huvudet ibland (ganska ofta)
Men Michaela du är min andra halva & jag kan inte beskriva i ord hur mycket jag älskar dig. Men du ska veta att jag finns alltid för dig & jag ska göra allt för att du ska må bra, iaf försöka jag lyckas inte alltid men.. okej nu blev det lite pinsamt för mig för jag vet inte vad jag ska skriva.. för du vet redan allt. Men det viktiga är att jag älskar dig min lilla prinsessa & jag finns alltid för dig!
Min fina, söta kusin. Jag älskar dig & nu har jag sagt det typ 1000 gånger & kan säga det 1000 gånger till.
jag älskar, jag älskar dig, jag älskar dig, jag älskar dig, jag älskar dig, jag älskar dig, jag älskar dig, jag älskar dig, jag älskar dig, jag älskar dig, jag älskar dig, jag älskar dig, jag älskar dig, jag älskar dig, jag älskar dig, jag älskar dig, jag älskar dig, jag älskar dig, jag älskar dig, jag älskar dig, jag älskar dig, jag älskar dig, jag älskar dig.
 
 

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0