Complicated

 
Sitter hemma i min säng & tråkar.. Jag chattar med michaela & det är ju såklart inte tråkigt! Kan ju berätta att HV vann med 4-0 så ja gär glad, allt blir bara bättre. Att HV71 vann gjorde min alla hjärtans dag så det är bra.
Nu byter jag ämne lite men jag måste skriva att jag saknar min bästavän, jag vill att hon ska komma hem nu! min köttbulle KOOOOM!!
Så nu fick jag det sagt så jag ska fortsätta skriva med henne & sen ska jag kolla lite criminal mind så natten blir bra!
men ni ska få ha en bra kväll/natt så hörs vi imorn, imorn är det fredag & jag ska bara vara hemma & typ rutna så vi lär ju höras ! men hittade några gamla bilder så jag lägger upp dom !
 
min älskade bästavän.
från i sommras.
 
jag från sommaren 2011.
 
 
jag & min lillebror i sommras, haha lite suddig men puuus!
 

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0