Helgen

Hej! Snackade nyss med Anna i telefon, hon kanske kommer hit på sportlovet så yayy! * Hoppas *
Mim helg har varit bra, kanske inte riktigt alla stunder men de flesta! I fredags gjorde jag inte mycket, var och handlade med pappa, sen skulle vi köpa ny laddare till mobilen då min har slutat fungera totalt och nytt displayskydd! Skulle sedan gå till Ica en till sväng då vi glömde en sak och gick av en skulle förbi Kicks och jag blev så glad då jag såg att den fått in Justins senaste parfym "Girlfriend", så jag köpte den! ^^ vi kollade även på resor, vi har inte bestämt oss vart/när vi ska åka, funderade på Kroatien först men dem verkar ja ändrat sig!
På lördagen var jag ju och såg på The Hobbit med pappa och lillebror, den var väl bra men jag måste nog se de andra filmerna igen! Haha, sen där vid halv 7 gick jag till Amanda och hade lite trevligt! Vi kollade på LOL för typ tusende gången sen kastade vi pil, notera att jag vann alla gångerna för jag är bara så bra! Haha nej jag skojar bara Amanda! :* tiden bara flög iväg, pappa kom och hämtade mej halv 1.. O.o oupsi! Nej men det var kul! Idag när jag vaknade gick jag ut på Powerwalk i solen, superskönt! Lång inlägg, förlåt haha ;)


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0