Godnatt

Jag ska snart sova, vet att ni ville veta det bara ;) Skoldagen har gått ganska segt även fast jag bara hade 3 lektioner, äcklig lunch var det också. Jag har dock vart glad hela dagen för det första jag gjorde när jag kom till skolan nästan var att sätta mig och lyssna på Believe acoustic med Malin och vi dog båda två tror jag, shiit vad underbar den är!! Jag messade mamma direkt eftersom att det är hon som betalar från iTunes... Och min kära mor lät mig köpa den då den har gått runt i mina öron hela dagen lång! Igår var jag med Josefin föresten, inte länge men en stund, vi har så jäkla mycket att prata om hahah, godnatt :*

(Extra kärlek till den här låten, bonuslåt. Helt kär i den!)


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0