Dagen

 
Matchen slutade 2-6, Kungar dem är! ♥ Oscar Sundh gj
 
orde 3 mål... Taggad grabb! William Karlsson gjorde 3 assister och dessutom är det hans födelsedag idag så Grattis igen William! Grym match av ALLA i HV och nu tog dem ledningen i tabellen igen!!
Jag hade jättetrevligt med Sofia i stan idag. Vi shoppade lite smått sådär och sen gick vi och åt "lunch!, haha macka och chailatte! (Y). Snackade en hel del, hade roligt. Jag har saknat det! ♥
Imorgon börjar ju då skolan för min del också.. Inte så taggad men vad ska man göra? Ska lägga mig snart så jag kommer upp imorgon, måste väcka lillebror också eftersom att han inte vaknar av sin väckarklocka som ligger bredvid honom, men jag hör den igenom väggen.. Det är bra Wille!
 

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0