You light up the dark

Cha cha bloggen!! Nej herregud jag driver bara med er... Heeej (låter mycket bättre!) ligger i sängen och har nyss 'messat' med bästaste Anna, vet inte riktigt vad Jag ska kalla det haha ^^ innan det så snackade vi i tele! <3 idag har dagen vart ganska lång men ändå inte.. Började halv 9 och hade 3 lektioner, med rätt så långa raster emellan sen så hade vi håltimme i 1h 15min så jag och Sofia satt och kollade på en skräckis i sofforna som hette 'One missed call', den var dock inte så läskig som jag trodde, visst jag hoppade till lite då och då men det gör jag alltid så ja, hahaha det var inget ovanligt lixom.. Sen hade vi bara mentorstid och sen skulle jag bara göra en svenskadiagnos som jag missade! Sen drog jag hem. Jag state mig direkt vi datorn för att skiva klart min svenska uppgift, var ju fan tvungen att göra om lite smått för att läraren ändrade typ uppg eller nått jag fattar inte men irriterad blev jag iallafall! Så jävla stört!!!!! Anna gjorde det bättre sen så jag är på bättre humör nu så det är lugnt! ;) men jag ska försöka sova så vi hörs inom, g'night :)


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0