trött

Heej och förlåt att jag inte bloggade igår men jag var sjukt trött och var inte alls på blogghumör... Snackade nyss med Anna i tele som ni såg (love u♥), tror vi ka messa snart inna jag somnar.. Lyssnar lite på musik och ska kolla lite videor. Jag har inte gjort så mycket idag, jag var tvungen att gå till pappa och hämtaa en bok som ska till skolan imorgon! Jag städade även mitt rum som var väl behövligt, igen hehe, så nu är det iallafall rent vilket jag älskar ^^ 
Idag i skolan så gjorde vi inte heller så mycket.. Jag började halv 9 med idrott som inte var idrott... Vi satt lixom och snackade om lite så och gjorde några uppgifter i aulan.. Sen hade vi historia, vi gjorde inte så mycket där heller vi läste nästan bara. Efter lunchen sen så hade vi spanska som inte var spanska.. haha, vi skulle dansa... Jag och Ebba var dock bara med på uppvärminingen eftersom att vi skulle ut i skogen med no-läraren och göra uppgifter.. tråkigt. Sen var det bara tillbaka till skolan och lyssna på lite människor och sen fick vi gå hem. Roligt att veta i know! ;)
 

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0