Stockholm

okej, jag har märkt att vi inte har varit så bra på att uppdatera nu under helgen så det känns som att jag behövde göra det nu! :)
 
I fredags så drog jag, Ebba, Sofia och Amanda hem till Amanda. E och A skulle färga håret osv, båda till mörkbrunt, det blev jättebra!! :)
Sen skulle jag hem till pappa och hämta lite grejer för att sedan gå till mamma, det vart ganska sent så vi åt och sen pratade vi mycket..
I lördags så var jag på möte i stallet då och det gick bra och vi kom nog fram till lite saker som vi ska göra osv! :)
 
Idag ska jag snart börja fixa mej sen sk jag dra mej in mot stan och möta upp bästavän så ska vi shoppa lite och umgås! Det är synd att vi inte träffas lika mycket längre.. Det käs som att det går år emellan eftersom att vi såg varandra varje dag förut lixom.. men men, thats life! :/
 

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0