Ridlektion!

Tjaa, Kom ur från duschen för en stund sen och nu chillar jag framför tv:n och väntar på att svenska Hollywood-fruar ska börja... Haha, tycker så synd om folket egentligen.. Fast det är ju lite kul måste jag säga! ^^ jaja, jag kom iallafall hem från stallet för ett tag sedan. Det var markarbete vilket betyder att det är hoppning nästa gång (!!!<3). Idag fick jag rida en häst som jag aldrig ridit förut, jag vill ha nya utmaningar lixom, jag ville dock ha honom lite tidigare men jag fick honom idag istället! Jag kan bara säga att jag tror aldrig att jag har jobbat så hårt med en häst i hela mitt liv! Herregud vad stark han var men det gick bra och jag lyckades hålla ihop honom och få honom gå i hyfsat bra fart också så jag är nöjd iallafall! Jag tror dock att jag kommet ha träningsvärk i armarna imorn.. Men det är det väl ändå värt! Jag tror jag tar en annan häst på hoppningen nästa gång iallafall, vi får väl se! Ha det bäst! :)


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0