Helgen

Hejsan! Jag har inte uppdaterat sen i fredags så jag ber om ursäkt för det! I fredags, som ni såg, så var jag väldigt irriterad eftersom att min dag hade varit skit. När vi sen var på väg till jönköping så blev det som sagt kö. Istället för att det ska ta ungefär 4 timmar så tog det 7!! Inte nog med att det var kö så behövde vi alla i bilen gå på toa så mmma sängde av motorvägen och vi såg statoil, Men det visade sig att det var två infarter precis efter varandra och vi svängde in på den första så vi hamnade på motorvägen igen och dessutom mot Stockholm, alltså fel håll......Ni kan ju tänka er hur trött jag var på att sitta efter det.. hemsk resa säger jag bara! HEMSK!
 
Men men! Jag klarade det iallafall och kräftskivan var kul, lite ovanligt lugn men det hade sina skäl... Det var jättekul att träffa Anna igen! Vi pratade ganska mycket.. hehe ^^. Jag är ju hemma nu, hemfärden var myyycket mer lyckad än resan dit iallafall! Tur det!
 
När jag kom hem var jag helt slut... Jag är helt svag och jag har ont i halsen.. Det kanske inte var så smart att bada...
 

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0