dela med dig av känslan jag kan nog förstå

Hola, har precis duschat oc gjort mig redo för att sova! Ganska trött faktiskt så det ska bli skönt att sova!
 
Helgen var det ja! I fredags kom ju katten men det vet i ju redan. På lördagen var jag hemma och chilade sen kom Sofia, trevligt! ^^ Senare drog jag till stallet för vi skulle ha tacokväll, vet inte om jag har skrivit det? Det där kändes bekant.. haha aja men isåfall fick ni veta det igen, repetition! Sen på söndagen kommer jag inte ihåg... Nej herrgud jag kommer inte ihåg, mitt minne ni vet.. hehe. Aja, skit samma jag gjorde någoting.. ^^ (Y) 
 
Idag slutade jag 12, Nice!! Egentligen slutade 12.25 eller nått sånt men vi hade prov på sista lektionen så fick liksom gå när vi var klara! Senare drog jag till stallet för att rida, det gick inte så bra i början för jag var lite spänd, men jag började slappna av mer och mer så mot slutet och hästen gick i jättefin form! Man måste kämpa lite också! :)
 

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0