Where have you Been all My life?

Heej, jag vet att jag är sämst på att uppdatera! Idag var värsta dagen! Bara korta raster och långa lektioner från 8.30-16.00.. Skulle egentligen haft matteprov imorse men eftersom att våran mattelärare inte vart där på några veckor så blev det inget (BRA!!). Dagen gick sjukt segt med andra ord.. Blir nog bättre imorn då jag slutar 12.25, wihoo!

Nu ligger jag i sängen och har duschat och fixar mig iordning för att sova! Kikare lite med bästa Moa, Linnea och Alexandra tidigare och så messade jag med ängel efter att ha snackat med henne i tele ute i kylan! Det är verkligen sjukt kallt ute nu på kvällarna!

Igår så var jag, pappa och Robin hos min moster och mina kusiner och käkade tacos, mums! Jag hade jättetrevligt!
Men nu börjar jag gäspa här som en galning så med detta säger jag godnatt! :*


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0