Tisdag

Hola amigos.. Jag sitter och lyssnar på musik i sängen och har precis gosat lite med mina kära marsvin och pillat lite mer med designen, bara småsaker. Senare ska jag som sagt dra till stallet och hoppa! :D Jag hoppas, hoppas, hoppas att det finns en liten chans att jag får Faidra, min prinsessa♥ Det skulle vara sjukt kul för jag har inte ridit henne på hur längen som helst.. :( Men iallafall! Jag har verkligen inte gjort något speciellt alls idag, jag vaknade vid 12 tror jag, minnet är ju som det är, så har jag bara vart i sängen hela dagen! ^^
Imorgon ska Josse komma hit och sova här, vi ska väl kolla film och bara ha det mysigt! Jag har inte sett henne på ett tag.. Hon har ju fyllt år också så du kanske få en överraskning Josse ;)♥
 
 
 

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0