ONSDAG

Hej! Älska mina rubriker! Jag har sämst fantasi så jag kommer inte på något bättre :')  Ligger i sängen och lyssnar på låten jag la upp i förra inlägget, så sjukt bra :')
Tidigare idag var jag med Wilma i stallet och kollade när hon hoppade för hon ville att jag skulle komma, det var jättelänge sen jag såg henne rida. Hon har utvecklats en hel del! Skypade med L, M och A tidigare.
Jag käkar även clementiner... heheh asså jag måste baea säga att jag är typ missbrukare av dom det är sjukt, hhaha. Vet inte hur många jag har ätit de senaste dagarna.. Har tappat räkningen oupsi!!
Aja, imorgon så har jag ingen skola imorgon eftersom att vi har utv.samtal, på tisdag också, då har jag men då är det ingen skola heller förutom det då såklart! :)
 

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0