My heart is starting to separate

Hej! Sittr i sängen och lyssnar på musik, har lagt fram lite kläder som jag ska lägga ner i väskan imogon innan jag drar mig mot stan för att sedan dra mig vidare mot jkpg! Missar alltså skolan, bara två lektioner så ja! Ska sitta på en buss i 4 1/5 h! Tur att man har spotify.. hehe, undra hur det skule vara annars? hemska tanke.. Aja, det ska bli jättekul ialafall! ♥

Ärligt talat kommer jag inte ihåg så mycket av dagen O.o minnet är på topp, i know! Jag kommer ihåg att jag och Ebba kollade på paranormal activity 3. Den vr inte läskig men den var den 'läskigaste' av de tre jag sett, on dödade min hand!!! Min hand är typ som hennes stressboll när vi kollar på dom filmerna! hahaha, allt för att hon ska känna sig lite trygg iallfall ^^
 
Nu ska jag försöka sova snart hade jag tänkt så jag orkar upp imorgon! godnatt people! :)

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0