Måndag igen!

Känner att det är dags att blogga nu för idag.. Haha. Bättre sent än aldrig! Imorse var jag så himla trött när jag vaknade så det var helt sjukt! Jag snackade med Anna på vägen till skolan eftersom att stackarn är sjuk som ni vet.. :( krya <3 Dagen har ändå gått rätt så fort för att sluta kl. 16.. Vi började även kolla på Paranormal Activity 2 idag på lunchen och kollade klart den på sista rasten. Jag tycker inte den var läskig heller.. 1:an var värre isaånnafall och den tyckte jag ju var 'rolig' som jag skrev tidigare, jag tror jag hoppade till lite en gång medan dom andra 2 skrek.. Haha stackarna! Jag är typ stolt över migsjälv för jag är verkligen jättelättskrämd, du kan fråga varenda kotte jag skriker för ingenting men inte ljud nu, vad har hänt undrar jag..? Haha aja, det är ju bra iof!
Nu ska jag sova, uppdaterar imorgon, ska se 3:an då ;) puss :*

Seriöst, kolla hur hon ligger, eller rättare sagt sitter! Hon är knäpp, passar in i familjen.. Haha sötnos


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0