MÅNDAG 15/10

Vi ska försöka hålla bloggningen igång hela tiden nu! Hahah, vi får väl se hur det går men vi ska försöka iallafall! :)
Skolan idag var jobbig, Måndagar är värsta dagen enigt mig, när vi inte börjar sent förståss. Bara långa, jobbiga lektioner och korta raster.. Jag lever iallafall! (Y) Jag fick faktiskt skjuts till skloan imorse iallafall, min kära moster råkade åka förbi sp hon erbjöd sig lixom, då slapp jag gå i regnet.. :) Efter skolan så regande det fortfarande.. Jag var ute och snackade i tele med Anna också, i spöregnet, men det var faktiskt mysigt, fårg inte varför.. Jag gick bara runt lte här överallt och snackade om allt möjligt! 
Imorgon är jag 'ledig' igen, jag har bara utv.samtal kl 10.30 sen har jag inget annat att göra, ska bara fortsätta plugga, göra klart nån uppg. osv... FUN LIFE! 

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0