Hemmaa

Ja hej! Kom hem för ett tag sen och har duschat osv. Det gick väl sådär på ridningen.. Jag fick Lorenco som jag aldrig har hoppat och knappt ridit över huvud taget. Han är väldigt stor och vill alltid ta ett galoppsprång innan hindret så ja, jag flög av IGEN! Undra om jag är inne i någon sorts otursperiod eller något.. Jag hade faktiskt suttit kvar om han inte hade gjort en till sväng.. Haha men jag satte upp igen och fortsatte att hoppa och det gick helt okej då! Man får aldrig ge upp vet ni! KÄMPA!! Haha, nej men nu sitter jag och håller koll på matchen HV-Linköping men eftersom att jag var i stallet då dej började och vi inte har kanalen hos mamma så sitter jag med elitserieappen knäpp som jag är, det ser bra ut för HV iaf tycker jag 3-0 i andra perioden!! NU VINNER VI!


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0