*Fingers crossed*

Chillar lite i soffan, försökte få tag på mamma men hon svarade inte. Jag och Sofia hade jättetrevligt tycker jag! Hahhha, vi hade lite att garva åt och en del att prata om, jag var ju inte i skolan i fredags.. Haha. Josse kommer väl om ett tag och det ska också bli kul! Vi ska nog kolla på film och så, vi får se ;) storebror kommer hit och äter sen också! :)
Sen har jag lite smått panik för jag är rädd att jag inte ska få biljett till 1D då jag inte ens är hemma dagen dom släpps... Men har bog några av dom bästa vännerna i världen! Alexandra ska kampa med sin kompis och Linnea och Moa kanske också men annars ska dom dit tidigt som satan på morgonen och dom ska fixa biljett till alla oss! .. Om dom nu kommer fram.. Jag hoppas på det bästa! Själv ska jag sitta med 2 datorer och köa innan jag drar iväg! NI ÄR BÄST TJEJER I LOVE YOUUUUU! <3 ni anar inte hur glad jag skulle bli om vi fick! Gaaah håller tummarna!!


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0