Dagen

Ligger I sängen nu och messar med Anna och jag vill sova snart, jag är så sjukt trött! Idag har vart helt okej, jag blev så glad, jag kom på att vi inte hade idrott idag, eftersom att det är FN dagen idag så var vi i idrottshallen och lyssnade på nån från folkpartiet eller något, kommer inte ihåg! Sen har jag ramlat i trappan idag också- i skolan.. Det var dock inte mitt fel! Som tur var det bara vi som var i trappan då.. Vi skulle gå ner till våran våning så var jag lite före henne så skriker hon någonting och drar tillbaka mig så jag tappade balansen och trilla.. Och hon trillade också då x) det gjorde lite ont :( men Gud, vi bara satt i trappen och garvade sen. Sen fick jag skrattattack innan NO:n också tack vare Ebba så jag började gråta, standard! :') sen var jag hos marsvinen och hälsade på mamma! Saknar dom! <3


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0