....

Kom hem för en stund sen.. Det gick inte så bra :( Tinto blev nog lite nervös när han kom in på banan, jag var den andra som red han och hon som red han före mig åkte av på första hindret och hon sa att han var tveksam på framridningen. Jag blev då taggad på att klara det första hindret då och jag lyckades! ... Men jag tappade honom i svängen så han vinglade innan andra så han vek av och jag flög av... Hehe, det gick dock väldigt bra för mig på framridningen och så fick jag hoppa lite efter också och då gick det också bra så det var bara inne på banan som han vart lite tveksam. Aja, det kan inte alltid gå bra så bättre lycka nästa gång! Då ska jag troligtvis ha Faidra :)


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0