Your hand fits in mine Like it's made just for me

Hej! Det har faktiskr vart en helt okej dag idag! Vi hade lite kul faktiskt, vi bytte platser osv, sitter med Ebba och två andra. Eller en sak som var lite dålig fast änfå lite komiskt kanske ni tycker var att jag var så himla trött imorse så jag låste in mina nycklar i skåpet.. och allt annat.. hahahaa, som tur var vi inte i så stort behov av det idag.. Det visade sig att han som klipper låsen var sjuk men efter sista 'lektionen' så tog en annan lärare upp den eller vad on nu var för något :)  Det var ju bra!
Nu är jag sur, det är nämligen så att man kan lyssna på hela take me home albumet på itunes nu MEN det går varken på min dator eller mobilen så jag avlider......................
Annars är jag glad nu för jag pratade med en vän som jag trodde skulle försvinna, jag är glad att jag gjorde det,jag älskar dej♥
 

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0