You'll never love yourself Half as much as I love you

Heeej och förlåt, igen! Jag har verkligen inte haft tid till bloggen när jag var på konferens. Nu är jag hemma iallfall och jag kommer uppdatera 'bra' nu! Konferensen var iallafall väldigt rolig, hahah. Vi skrattade en del, hade kuddkrig och jag trillade en gång för att jag började snurra helt random av någon anledning och pkte in i elin och ner på marken... garvade som tusan, typiskt mig! ^^ Sen gick vi på 'promenad', mer som en skräckrunda om man frågar mig för jag var livrädd men det var jag inte ensam om! ;)sen har vi ju såklart planerat massa också! Spökjakt nästa helg, ska skrämma skiten ur ungarna ^^
När jag kom hem så kollade jag på x-factor som pappa spelade in.. Jag visste redan vilka som åkte för mamma ringde mig... Oscar åkte ju :( helt fel person enligt mig :'( Bra var ju att 1D var där också! Både bra och dåligt i det programmet...
 
MEN när jag kom hem så kollade jag äntligen på Little Things videon som kom i fredags men jag kunde inte kolla då eftetrsom att youtube inte ville sammarbeta med mig... Men jag älskar den och låten är så underbar, love♥
Sen har det ju läckt nya låtar vad jag hört, har dock bara hört rock me, älskar den redan♥
  
 

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0