X-factor

Hej! Kom hem för ett tag sen! JAG ÄR SÅ JÄKLA GLAD!!!! Malcolm, Jeremy, Ison och Andreas (..) OCH OLLY tog min hand!! Gaaah LOVE YOU OLLY<3 Han sjöng Trouble maker och Heart skips a beat, sååå dukig! Sen gick jag bild men Awa och Mergime, dock väldigt dåliga bilder, lite svårt att ta bra där ^^ Mergime är verkligen sjukt snäll! Fick gratis Iphoneskal också, jag valde att ha JB på ^^ Dagen har vart sjukt bra nu! Jag och Moa hade jättetrevligt men vi var så himla nervösa och jag var så oroligt att Isak skulle åka istället för Alexander.. Blev jätteglad när han gick vidare! Dessutom hamnade vi framför skrikande attentionwhores.. Herregud vad som skrek..... -.- Annard har det vart helt under att :') Synd att Linnea och Alexandra inte kunde komma :(


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0