Stallet

Nu ligger jag i sägen och har duschat och allting! Ska bara kolla igenom matten innan jag somnar, är sjukt trött.. Ridningen idag gick helt okej, det gick bättre och bättre sen i slutet blev det bra! Jag var så glad för jag fick byta till Tinto eftersom att Nathalie inte ville ha honom! Bra för mig som älskar honom! <3 han är dock väldigt stel och därmed svår att ställa och få i fin form men om man kämpar på så går det tillslut! ^^ det är bara kul om man får jobba, man kan ju inte bara sitta där, jag tycker personligen att det blir så sjukt tråkigt då! Nej, jag vill jobba med hästen! Haha :) efter det skulle vi ta in privathästarna och det slutade med att jag och Sara sprang runt i stallet som två idioter och letade efter någon som kunde tala om för oss vart i hela friden Compiz boots var någonstans! Herregud vad vi garvade, ett gott skratt förlänger livet ;) Det st väldigt komiskt.. Vi fick sen tag på Björns nummer efter lång sökan eftersom att det inte stod på tavlan, och det visade sig att dom varit där hela tiden.. Lite gömda kan vi väl säga. Det var kul det! Pappa undrade nog dock vad vi höll på med för han fick vänta på oss ganska länge.. ^.^
Aja, men ni får ha det så bra så bloggar jag mera imorn! Pöss


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0