Söndag

Hej, just nu ligger jag i min säng och lyssnar på musik och har några tända ljus, myys. Börjar 11.40 imorgon så jag har sovmorgon, grymt! Jag känner mig dock ganska ensam just nu för alla bara dissar mej.. eller så är vissa j'vligt sega på att svara.. Men dom ska väl upåp tidigt imorgon så jag förstår, nej me titta någon lever! wiho!
Tidigare idag var jag ju som sagt på bio med mamma, breaking dawn igen, grät igen.. docj inte lika mycket, mamma tyckte också den var bra! Gick till Gina Tricot och köpte en halsduk och sen gick vi upp igen och käkade på O'Lerys, gott och mätta blev vi! Sen chillade vi bara framför Tv:n tills Anna ringde. Det har vart n bra helg men imorgon är det tillbaka till verkligheten.. Ha det braa :*

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0