Siiick

Förlåt för att jag inte har bloggar idag! Bättre sent än aldrig tänker jag då! Imorse när jag vaknade hade jag feber så jag stannade hemma, värker även lite fint här och där efter i söndags.. Jag somnade inte ens om, jag bara låg i min säng hela morgonen. Jag nyser typ hela tiden nu känns det som eftersom att jag är ganska förkyld. Egentligen skulle jag nog behövt stanna hemma imorgon också för jag mår inte helt hundra men plikten kallar i skolan.. Jag har nämligen prov i samhällskunskap, eller prov och prov, vi fick frågorna som ska vara med och ta reda på dem bara.. Så jag har pluggat på det idag! Sen har jag matteprov på onsdag.. Det lär jag nog behöva plugga på till imorgon efter skolan för jag fattar nada! Tur att vi slutar 12.25 ;)
Snackade även med Anna en snabbis imorse typ såhär 10 minuter men det se det väl värt. Jag får ju inte prata med henne tills på torsdag eller något :(
Nu ska jag läsa på till provet lite till så hörs vi imorgon! Pöss

Leker cool och grejer..


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0