Nobody compares to you

Heeej! Jag orkade verkligen inte blogga när jag kom hem igår för jag var så sjukt trött så jag somnade direkt när jag lagt mig ner i sängen, kl 3.. Hehe, men så sjukt värt det! Världens bästa film jag lovar fyfan vad jag grät...O.o standard jag på bio hahaha! Vi hade trevligt iallafall och jag ska se den med mamma på bio igen någon gång... Kanske drar med någon kompis någon annan gång, Madde..? O:) hahah, vi får se men jag måste se den igen!! :')

Skolan idag har varit seg, jag var nog lite låg där på spanskan tror jag, Ebba frågade hela tiden hur jag mådde. Jag vet inte riktigt vad det var.. Just nu har jag lite panik för jag hade tänkt lägga till lite småsaker på min religion-inlämning som ska in till imorgon MEN min dator vill inte starta!! Vad i helvete ska jag göra nu?


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0