Långt inlägg...?

Hej, messar lite med Anna just nu och lyssnar på musik. Städade rummet för en stund sen, började 1... Vem tusan städar rummet 1 på natten? Jo jag tydligen, jag får sånna ryck ibland.. Weird.. x) Skolan idag var helt okej men ganska onödig.. Hade matte först.. Sen engelska med vikarie och vi fick sluta typ en halvtimme tidigare. Sen hade vi lunch och håltimme i 2 h och 40 min eftersom att våran samlärare inte var där, så jag och några andra satt i ett "fatboy-rum". Vi tänkte kolla film men det gick inte så bra.. Det var något knas. Sen prata dom om något konstigt så jag lyssnade på musik istället.. (Ovanligt) men sen ringde Anna! Herregud vad kul jag hade då, hon gjorde min dag :') sen hade vi bara svenska och lyssnade på presentationer i aulan, chill! ^^ Annars har jag bara snackat en massa med min mamma om allt och inget, trevlig pratstund! Snackade med Anna efter, vi snackade även imorse från när jag vaknade till att jag nästan skulle börja skolan.. Herregud vad vi har snackar mycket idag O.o men det har jag inget emot! Den bruden är så bra så! <3


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0