Lång dag

Känner att det blir väldigt mycket sånna här inlägg så jag ska försöka hitta på någonting som kanske är lite roligare att läsa men vi får se. Ska sova nu för jag är jättetrött och det har vart en lång dag, jag minns inte ens att jag gick upp imorse.. O.o jag fick iallafall skjuts till skolan för att mamma skulle på kurs eller vad det nu var lagom tills jag började så då måste man ju passa på! ^^ hade tre lektioner osv sen slutade jag 12.25, hämtade min dator som äntligen är klar och sen "åt" jag, äcklig korv-gillas inte! Inte så intressant, sen drog jag till stallet iallafall och jag var inte så taggad på att rida helt ärligt.. Men det gick helt okej då jag hade Tinto igen som är ganska stel och ovig eller vad man ska säga, men man får kämpa på annars är han helt underbar!


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0