HAPPY GIRL

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag inte har bloggat på nån dag men jag har inte haft någon möjlighet. I onsdags kom Josse till mig som ni vet, vi kollade på film och hade lite myspys och så! Sen igår så skulle jag egentligen vara med Madde samtidigt som Alexandra kom till Stockholm så jag tänkte att jag kunde åka dit en snabbis och hälsa på henne och sen vara med Madde men sen bestämde vi att vi ska träffas en annan dag istället! Så jag och Moa tog tåget in tilll centralen, sen missade vi tuneelbanan precis för det var så lång kö och vi visste inte riktigt vart vi skulle gå.. hehe... Sen när vi kom fram så träffade vi Alexandra och hennes kompis, Linnea kunde inte följa med :(, sen när vi kom till Annexet vid globen så ser vi en liten grupp med människor så var Oscar Zia från x-factor där så vi fick bild med han :') haha, förklaringen till varför dom var här var för att biljetterna till One Directions Take me home tour såldes där och dom skulle typ köpa åt oss men det blev massa knas och jag tänker inte ta upp det här.. Jag och Moa skulle inte vara där så länge egentligen, senare träffade vi Malcolm och Isak från x-factor också!!! bild fick vi med dom med ^^ Sen kanske ni vet jag vet inte om jag sagt nått men jag ska åka iväg på konferens med u'sek om typ 50 min och det vart framflyttat, vi skulle egentligen åka tidigare men då blev det så att vi sov i stan ute på gatorna med alla directioners.. elelr 'sov'... hahha. Louise stog i kön i flera timmar och sen kom hon och gud vad vi skrek vi blev så glada!! Mitten på rad 12 sjukt bra platser!! HAPPY GIRL!!!!!!!!
 
Ni kan ignorera hur ful jag är på bilderna och hur suddiga dom är! haha ^^ det var liite svårt och gaanska brottom, Oscar var hur gullig som helst, det var han vi såg mest! ♥

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0