Bästa dagen.. Eller inte

Ja, då ska jag ta och försöka sova.. Idag var det ingen god mat i skolan och jag gjorde omprov i spanska idag med några andra från klassen, hoppas att det gick hyfsat bra iallafall.. Sen efter det typ såhär halv 4 så fick jag gå till Magnus och kolla upp vad det var för fel på min dator. Isak var snäll och erbjöd sig att följa med, haha. Det visade sig att det är något fel på minnet vilket långa tydligen haft.. Så nu har jag fått en lånedator som jag ska ha i ca: 2-3 veckor... LML så jag kan inte lämna in religionskiten och jag tänker aldrig i mitt jäkla liv göra om den!
Det som var bra idag var väl typ att mamma hämtade ut biljetterna till imorn och att HV krossade Brynäs! 3-0 bästa!
Aja, hoppas att morgondagen blir bättre.. 4 långa lektioner och alla i samma klassrum... Från 9.00-15.25... MEN efter det så drar jag till stan så är det x-factor för tusan!! Taggaaa!!! Olly murs, alla deltagare och bästa Moa, kommer bli grymt<3


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0