you found me

Den här dagen har gått väldigt segt måste jag säga, förmodligen för att jag har vart hemma hela dagen då jag har har ont i halsen... Imorn blir det iallafall stan med bästa Josefin! ^^ Alla bet väl vilka som är där? Ja för er som inte vet så kom One direction till stockholm i onsdags för att spela in några låtar till deras nya album. Vi tänker dock inte vara lika respektlösa som viissa andra och stå och skrika och förstöra när dom spelar in, ser vi som så ser vi som vilket skulle vara väldigt kul. Men jag tycker ganska synd om dom som behöver stå ut med det hela tiden man kan faktiskt vara lugn, tycker jag iallafall ^^ så ja, händer det då händer det ;) Annars kan jag ju alltid säga att jag vart i samma stad... hehe ^^






Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0