stuck in the moment

Hej igen då! La mej precis i sängen och tänkte blogga lite igen ^^ Jag fick min önskan uppfylld! Vi red ut! Lycklig tjej haha, och jag hade Tinto! ^^ Det var så himla härligt, jag älskar verkligen uteritter, så sjukt mysigt! Ännu bättre när det är så varmt ute, det blev dock lite kyligare när jag kom hem men ändå!

Imorn är det tisdag vilket betyder att det är en ganska lugn dag i skolan, det gör att jag typ gillar tisdagar lite för det blir aldrig stressigt och vi har bara lugna lektioner eller vad man nu ska säga, haha, och det är ju ännu bättre eftersom att jag rider sen på kvällen ^^ Kan ju hoppas att det blir uteritt då igen? ;)

Jag har ju självklart nedräkning till sommarlovet på mobilen och det är inte alls långt kvar nu! Åååh jag längtar så mycket! Bara slippa den där skolan.......

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0