smile, you're beautiful!


Jag har inte bloggat nu för jag har så himla mycket att göra i skolan! Helt sjukt! Jag har matte och teknik-prov imorgon osv så jag ska återgå till pluggandet inför det efter detta ;)

iallafall igår va vi i klassen på moderna museet på förmiddagen sen drog vi vidare till skansen så det var ganska trevligt men vi hade ganska ont i benen många av oss efter allt gående! haha men nästan allt är bättre än att vara i skolan, tycker jag iallafall! ^^ haha det var lite roligt för det var en liten tjej som tappade i sin keps till sälarna sen var det en säl som kom och tog den, fett gullig!!

idag har vi inte gjort så mycket i skolan... bara jobbat på. Hade nationella i spanska, hörförståelse, idag vilket garanterat inte gick bra...

Men nu måste jag verkligen fortsätta plugga så jag bloggar någon annan dag :)


(ursäkta dåligt kvalité)

Kommentarer
Postat av: Jossik

Sötaste sälen i världen! O björn o flicka ;) <3

2012-05-11 @ 15:12:25

Lämna gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0