Love is like the wind, you can't see it, but you can feel it

Hej, Kom till mitt rum för en stund sen efter att ha kollat på TV, fun! Iallafall... Den här dagen har vart så onödig tycker jag! Vi började kvart i 9 med mentorstid som vi hade i typ 10 min, sen hade vi matte, efter det hade vi håltimme i typ 2 timmar då vi inte hade musik och lunch precis efter... Sen hade vi språk, eller ja, alla förutom spaskan eftersom att vi inte har spanska på tisdagar för hon jobbar på ett gymnasium också så vi går längre än ALLA andra på fredagar... Så det betyder att jag hade yttligare en håltimme och sen sista lektionen idrott.... Jag hade alltså 3 lektioner idag om man räknar med mentorstiden! Men aja! Vi hade iallafall höjdhopp på idrotten (övning inför friidrottsdagen som vi förresten har på fredag) och jag är ju väldigt stolt över migsjälv måste jag säga! Jag saxade över alla fram till 1.10 sen började jag hoppa vanligt på 1.15-1.20 sen hann vi inte längre så jag vet inte hur högt jag kan hoppa :/ Men skälet till att jag är stolt är för att jag tror att mitt förra rekord var 1m så jag gjorde en liten förbättring, haha ^^

Senare på dagen har jag vart i stallet och ridit, och det blev uteritt! yay! Red Tinto idag igen (som vanligt^^) han e min! Det var faktiskt väldigt kul, vi hoppade t.o.m lite i skogen idag så ja :)



Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0