hey i just met you, and this is crazy, but here's my number... so... call me maybe?

Hej, bloggade inte igår men jag hade inte tid :/ Iallafall, idag gjorde jag ett No-prov som jag inte hade gjort eftersom att jag var sjuk, men jag klarade det! yay! ^^ Sen fick jag reda på vad jag fick på teknik-provet och jag fick 19/22 vilket är på gränsen till mvg men han sa att det var jättebra och om jag gör de sista uppgifterna bra så kanske jag får mvg i slutbetyg också vilket betyder att jag höjer mej från vg! Hoppas, hoppas! :D

Imorgon har vi (9:orna) och 7:orna friidrottsdag och det ska bli typ 24 grader enligt vädret på mobilen så jag lär nog få ta med några vattenflaskor om jag ska klara mej! ^^ Är ganska taggad ändå, just nu iallafall, får väl de hur jag känner imorn när det väl gäller, haha ^^



Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0