forever together, never apart. maybe in distance but never in heart

Den här dagen har faktiskt gått ganska fort tycker jag. Hade teknikprov idag och jag tror faktiskt att det gick bra!!! :D hoppas jag iallafall^^ Det är väldigt skönt nu också måste jag säga för jag behöver inte plugga eller göra något som har med skolan att göra i helgen!.. tror jag.. hoppasatt dom inte är så dumma att dom ger oss något nu, man vet ju aldrig med min skola...

Sedan har vi räknat ut att det bara är 34 dagar kvar till skolavslutningen inräknat lediga dagar osv!!! :D shit vad jag längtar! Är så sjukt trött på allt i skolan nu så det finns inte!


Men nu ska jag äta tror jag :)


kram:)

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0