be my baby and i'll look after you

Hej det har vart en väldigt chill dag idag! först hade vi matte nationella problemlösning kl. 9.45-10.30 sen hade vi inte nästa lektion förens efter lunch någon gång vilket var so, sen hade vi som har spanska håltimme eftersom att våran spanskalärare jobbar på ett gymnasium samtidigt som våran skola så spanskagruppen är lite speciella och måste ha 2 lektioner direkt efter varandra på fredagar vilket innebär att vi stannar kvar längre än dom andra på fredagar me ha håltimme medan alla andra har lektion på tisdagar... suger enligt mig men vad ska jag göra?

Aja, jag är så förkyld eller något så det finns inte, men nu börjar det klia i ögonen också så mamma tror att jag kan ha blivit allergisk mot pollen! Jag vill inte det! Jag har lixom aldrig varit allerisk mot något! Eller jo typ alvedon men annars inget haha. Det är i vilket fall som helst väldigt jobbigt... Bara så att ni vet ;)



Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0