9b to the win!!

Hej! Som jag skrev i inlägget igår så hade vi friidrottsdag idag och det gick väldigt bra måste jag säga! Jag var med på stafetten i slutet av dagen och gissa vad? VI VANN! Fett stolt och bra avslutning på våran tid i runby! ^^ haha(Y) Iallafall... Jag och Sofia var väl dom som hoppade högst i höjdhoppet av tjejerna i våran klass fast ja var inte riktigt nöjd! menmen! Sen tror jag att jag fick bäst tid av tjejerna på häcklöpning, haha jag tycker det är så kul av någon anledning? Annars i dag har jag bara blivit lite blöt av några i klassen, visserligen inte i närheten av andra (stackarna) och så har många av oss blivit väldigt solbrända och der har vart 25grader idag om inte mer! :O Vet inte hur mycet jag har druckigt idag men mycket är det!

Senare kommer nog Josse hit, tror vi ska kolla på film eller något, kan ju inte gå ut såhär. Ni ska bara veta hur jag ser ut...

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0