live every day like it's your last

Hej, först måste jag bara säga att jag måste nog ha världens sötaste kusin? Så gullig och underbar helt enkelt! Älskar dej Anna! :*♥


Sedan är det så att jag bara sitter här i sängen hos mamma och ska väl typ sova snart eller något för jag är ganska trött. Dagen har väl varit sådär.... Vi skulle kolla på film idag igen (vi gjorde det igår också) men tydligen så ville min kära mentor inte se film... Fattar inte vad hon har att säga till om det eftersom att det inte ens var på hennes lektioner och on var inte ens där? Så istället fick vi "leka" typ geografi-lekar osv, jättekul verkligen -.-
Aja, annars så spelade vi brännboll, gick väl sådär för mitt lag... hehe ^^ Sen fick vi reda på vad vi har för betyg i idrott och engelska (vi har samma lärare i dom ämnena) och jag har höjt mig i engelska! ... OCH teknik! Wooop!! Fett glad chey! ^^ Vi får väl se om jag höjer något mer, hoppas dett ;)

5 DAGAR KVAR TILL SKOLAVSLUTNINGEN nu då! Det ska bli så skönt att slippa den där skolan! Detta betyder då att utsparken är om 4 dagar :) Hoppas att den blir mer lyckad än vad jag tror ärligt talat...



Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0