i was born to tell you i love you

Kollade nyss klart på scary movie med lillebror, jag älskar dom filmerna asså haha (sämsthumor.se).
Vi var ju på Grinda med klassen idag, vi hade väl det helt okej, blev lite blöt men inte lika som vissa andra som tur va. Dom hade ju köpt hur mycket som helst (bl.a korv som jag chansade på ) , höll ju på att spy förfan efter allt jag och Sofkri åt + allt annat! gross... Var ialafall sjukt trött när jag kom hem, höll nästan på att somna i soffan :/

Aja imorgon är det sista dagen innan skolabslutningen för min del vilket betyder att utsparken redan är imorgon och jag ber att att den blir iallafall hyfsat bra... har inte så stora förväntningar faktiskt...


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0