everything's gonna be alright

Hej, sitter i sängen och lyssnar på musik... och mina marsvin, haha ska väl kanske gosa lite mer med dom idag :) Kanske kollar på en film eller något om jag orkar, får väl se, det regnar ju ute som vanligt så då är det perfekt filmväder! Messade precis lite med min kära vän Sofia som för tillfället är i USA på semester så jag vill att hon ska komma hem, miss her♥ Hon var ju så gullig att hon skickade kort till mej till min födelsedag ända ifrån USA, så söt och underbar! Loveu sis♥ Jävlar vad det regnar nu btw :O haha ^^ 
 
Imorgon hade jag tänkt att kanske dra till stan med en annan söt vän eftersom att jag har presentkort på hollister men hon är som vanligt helt omöjlig att få tag på, och jag överdriver inte när jag säger det, jag har försökt överallt! Så vi får väl se hur det blir med det JOSEFIN! älskar dej ändå så bli inte orolig haha ;) ♥
 

 
Sofkri och jag på skolavslutnignen! Jag vet att du brukar läsa bloggen och jag vet att du inte brukar vilja att man lägger upp bilder på dej men om du vill att jag ska ta bort den så säg bara till, men bara så att du vet, du är jättesöt på bilden, som vanligt♥
 
Jag och Jossik på skolavlutningen, jag är jätteful men du är jättesöt! loveu, äve fast du är omöjlig att få tag på ;)♥
 
 
old pic, men jag så glad ut haha ^^
 
Michaela♥
 

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0