Dålig dag...

Hej, hade ju utsparksmiddag idag... Jag har vart negativ hela dagen så jag kan lika gärna fortsätta.. Det var inte kul tycker jag, sjukt dålig planering och allt! Dagen började liksom med att lärare från lågstadiet skriker på en bara för att man letar lärare? Herregud det var massor men orkar inte sägs allt, det har vart en dålig dag helt enkelt..Det enda roliga var att träffa min gamla lärare som jag hade 1-3, fett snäll hon är asså! Var ju massa nomineringar också, till alla då det var lärarna som gjorde dom... Och jag fick årets mest ordningssamma, kul! :/ vet inte pm jag håller med om det men ja? Får väl hoppas att morgondagen blir bättre! /Michaela


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0