all of my doubt suddenly goes way somehow

Hej, bloggade inte igår men jag hann inte. Först var jag ju i skolan och vi gjorde ju inte någonting utan vi satt bara på bänken hela dagen och chillat galet! Sen drog jag till stallet och red och herregud vad det gick fort! Hästen var så sjukt pigg och vi red på ängen, "hoppade" lite, vi skulle ha 3 galoppsprång mellan två inder men jag red på 2 dom första gångerna för de gick ju fan inte att hålla tillbaka honom men med lite envishet så gick det tillslut! ;) Så nu har jag liiite träningsvärk i mina amar men det är så kul med snabba hästar så ja det var askul! ^^ Efter det drog jag och pappa och hämtade min kära kusin som jag inte träffat på lääänge så vi fotade lite osv och så kollade vi film och hade myys, så ja.


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0