YOU MAKE MY HEART RACE <3

igen, igen !
sitter & lyssnar å one thing med clintoncavemusic nu omg i love that song .<3
låten stämmer ju ganska bra in å mig just nu haha...
Men nu snart när jag har lyssnat klart på låten ska jag lyssna på lego house med Clintoncavemusic sen kolla tv & bara slappa:)
måste ringa michaela & säga att jag följer med henne till sundsvall eller ja behov ju inte ringa om hon läser detta snart ! :)
men om nt så lär ju ringa. :)
men det ska bli riktigt kul för jag ska bada 6 får va men mina underbara kusiner & faster i en vecka till :') <3
ÖVERLYCKLIG!!<3
vi måste se a walk to rememeber igen :* <3
haha & vi kommer bada mycket iaf jag ... :)
men jag ska dra nu & kolla tv:)
( lata mig lite )
bye.


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0