you make me smile and you are my fire .

jag måste bara förklara hur underbar min kusin är .
 
Michaela wikström är 16år & helt underbar! hon är min kusin fast även min bloggpartner :')
& Michaela har ganska bra humor eller jag skrattar åt den:)
Men michaela betyder allt, utan henne aså ja d vet jag inte hur det skulle gå? då skulle jag nog rammlat av vägen.
vi har ganska mycket gemensamt haha :)
1. båda är en wikström
2. båda är knaziga
3. undefär samma musiksmak
4. m.m
Men du får mig att skratta & le:) Det gör dom flästa också men du får mig att le det speciella, gulliga .
Men iaf du är underbar på alla sätt & du har en sjukt fin personlighet du borde få ett pris för det :) <3
du ska bara veta hur svårt de är att bo i jönköping utan dig, liksom hur ofta träffas vi ? jo inte mycket !
det är ju typ ett mirakel att vi ses mycket i sommar. Visst vi pratar mycket i telefonen & messar men det är ine samma sak :(
Ville bara veta att folket skulle veta hur underbar du är & hur mycket jag älskar dig !<3
visst säger det ganska ofta så du vet du ju säkert redan, men Michaela wikström jag älskar dig !<3
 
 
 
 
 

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0