you just put your lips together and you come real close

Ligger i sängen och lyssnar på musik... Whistle med Flo Rida just nu om det var någon som är intresserad, haha^^ 
Ja, jag var ju som sagt på kolmården idag och jag hade ju min kamera med mig såklart och jag fick väl helt okej bilder, Var ju ändå rätt svårt att få jättebra bilder på långt avstånd även om jag hade mitt andra objektiv! Det hade kommit en ny art dit i år också vilket var den röda pandan (som jag inte ens visste existerade ^^) och den var så sjukt söt enligt mig iallafall! Vi kollade på delfinshowen osv och då kom jag på hur mycket jag alltid velat bli delfinskötare, ända sen jag var liten. Eller jag har iallafall alltid velat jobba med djur för jag verkligen älskar dom och har haft det hela mitt liv men detta tänkte jag då inte på så mycket på när jag sökte till gymnasiet så ärligt talat tror jag att jag ska försöka byta sen... Det är så himla svårt! Tips till er som ska söka nästa gång, Tänk väldigt noga innan ni bestämmer er! Speciellt på omvalet! 
 
När jag kom hem så snackade jag med Anna en liten stund, sen kom hennes syster och kidnappade henne, hahaha :) Men vi ska nog messa sen, som vanligt vill säga! ^^
 
Titta vad söt den är! (Röd panda)

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0