Stan

Jag var i stan med pappa och lillebror idag. Det var någon festival där så det var lite uppträdanden och så, innan det åt vi lunch på någon resturang där på Kungsträdgården, det var väldigt gott måste jag säga! Vädret imponerade dock inte... Det regnade, åskade och blixtrade som tusan så det var några brandbilar som åkte runt där men det klarnade upp senare. Efter det gick vi in till gallerian och köpte glass sen gick jag in på hollister en snabbis och fick med mej en munkjacka som var på rea, haha, whoop! ^^ den är sjukt skön! Love! Annars har jag nog bara legat på soffan och kollat på tv... Intressant I know! ;) Igår var jag dock med min saknade vän Sofia som kom hem från USA för ett tag sen, fick sena presenter av henne och hon fick av mig. Vart jätteglad så tack igen Sofkri! Loveu! <3 vi hade verkligen en del att prata om efter att inte ha sett varann sen skolavslutningen tror jag? Herrehud vad längr sen! :O haha så vi hade trevligt iallafall! :)


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0