Stan igen!

Jag är på väg in till stan med igen men denna gången med mamma och lillebror... Ska väl äta lunch där sen får vi väl se om vi går runt lite eller något :) Kom till mamma igår ju, hade inte träffat henne på år känns det som och som jag skrev så kollade vi på A walk to remember men efter den så kollade vi på the notebook också... Det går inte att hålla sej för gråt men jag grät inte lika mycket som första gången ^^ efter det så var jag trött mej då kom lillebror och tjatade så då var jag tvungen att kolla på film med honom också. Det var någon sån där parodifilm, epic movie eller något tror jag den hette. Men nu är vi snart framme tror jag så jag ska dra! Höres! :)


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0